top of page

We gaan van start!

Bijgewerkt op: 19 sep. 2020

Maandag 14 september = eerste ONSPLEKDAG!

Spanning, nieuwsgierigheid, goesting, dankbaarheid..... het giert door mijn lijf!


Omdat we met kinderen vanuit verschillende klassen starten is het natuurlijk fijn om elkaar te leren kennen én Onsplek te leren kennen. Daarom heb ik ervoor gekozen om hier eerst tijd voor te nemen. We slaan voorlopig 2 stapjes over in onze planning om meer tijd te kunnen nemen om meer te weten te komen over:

- elkaar

- de klas

- de regels en afspraken

- de manier van werken / werkvormen die we gebruiken

Zo zal je in de planningen een evolutie kunnen zien.

Omdat de kinderen 2 keer per week komen, kan je per week 2 planningen terugvinden. Voorlopig zijn deze voor de 2 groepen hetzelfde, maar het kan zijn dat dit later nog verandert.

Ik probeer per week of over enkele weken dezelfde doelen te herhalen, zodat de kinderen de tijd krijgen om op verschillende manieren aan dit doel te werken. Momenteel breng ik ook nog binnen dezelfde week veel herhaling binnen de inhoud, maar naarmate de kinderen mee zijn met de werkvormen, zal hier vermoedelijk ook meer variatie in komen.

Hier zie je de planning voor de komende 2 weken. Misschien komen er na de eerste week al aanpassingen, want het is en blijft ook een oefen- en leerproces voor mij!





54 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2 Post
bottom of page