top of page

Een leeg klaslokaal en een hoofd vol ideeën

Bijgewerkt op: 21 aug. 2020

Het klaslokaal waar ik laatst mijn klasje had, kreeg ik opnieuw ter beschikking voor mijn project. Alleen... leeg! Want de inhoud was nodig voor een kleuterklas.

Heerlijk om die vrijheid te voelen en tegelijk moeilijk om keuzes te maken en zonder budget er wat van te maken.


Om goed van start te kunnen gaan, las ik het boek 'Spelen in uitdagende hoeken' van Bianca Antonissen. Een echte aanrader!

Ik dacht na over welke hoeken ik écht belangrijk vind om de doelen die noodzakelijk zijn voldoende aan bod te laten komen en maakte een schets van waar ik welke hoek zou zien.


Vervolgens dacht ik na over de inhoud van de hoeken. Ik ging door de ZILL-doelen en bekeek de methodes die worden gebruikt. Hieraan kon ik dan makkelijker de nodige materialen koppelen.


30 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2 Post
bottom of page